Αρχική Εικαστικά ΛΑΜΙΑ: Η «δική» μας Ειρήνη Γιωτοπούλου φωτογραφίζει για τη νέα καμπάνια του...

ΛΑΜΙΑ: Η «δική» μας Ειρήνη Γιωτοπούλου φωτογραφίζει για τη νέα καμπάνια του ΕΟΤ (ΦΩΤΟ)

Η Λαμιώτισσα αρχιτέκτων είναι μία από τους 20 instagrammers που συμμετείχαν στο μεγάλο project της Huawei υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

Το φιλόδοξο project «Unseen Greece by 20 Mates» της γνωστής εταιρείας μόλις ολοκληρώθηκε.

Η Ειρήνη Γιωτοπούλου, στο πλαίσιο του «Unseen Greece by 20 Mates» μαζί με άλλους  19 επιφανείς Έλληνες instagrammers φωτογράφησαν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας, με την παράδοση 500 εικόνων υψηλής αισθητικής αξίας στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.

Δείτε παρακάτω κάποιες από τις φωτογραφίες της Ειρήνης Γιωτοπούλου για το project. Στο Instragram θα την βρείτε στο @irini_ioto με 101.000 followers

@irini_ioto Exploring the full perspective of the greek islands alleys with @Huaweimobilegr and @visitgreecegr. Testing the wide lens of the brand new #Huawei #Mate20Pro. #UnseenGreece

Σκοπός του project ήταν η ανάδειξη και προώθηση της αθέατης πλευράς της Ελλάδας, μέσα από την σύγχρονη και συχνά διαφορετική ματιά Ελλήνων, ερασιτεχνών και μη, φωτογράφων του Instagram χρησιμοποιώντας το νέο Smartphone Huawei Mate20 Pro με την δύναμη της διπλής Τεχνητής Νοημοσύνης και την τριπλή κάμερα Leica.

@irini_ioto – A sunny December welcome in Spetses, with @Huaweimobilegr and @visitgreecegr. Get the fullest view with the wide lens of the brand new #Huawei #mate20pro #UnseenGreece

 

Παραλία Ζαχάρως Φωτο:@irini_ioto
Ζαχάρω Ηλείας Φωτο:@irini_ioto
Ναος Ποσειδώνα, Σούνιο. Φωτο:@irini_ioto
Είσοδος Κατοικίας, Σπέτσες. Φωτό:@irini_ioto
Αρχοντικό στις Σπέτσες. Φωτο:@irini_ioto
Σπέτσες προς Παλιό Λιμάνι. Φωτο:@irini_ioto

Και ενώ το αρχικό πλάνο προέβλεπε την παράδοση 200 εικόνων, τελικά, λόγω του υπερβάλλοντος ζήλου από πλευράς των φωτογράφων και του υψηλού επιπέδου του υλικού, τελικά παραδόθηκαν 500 εικόνες!

Οι είκοσι σύγχρονοι φωτογράφοι – instagrammers, επέλεξαν να αποτυπώσουν με τους παντοδύναμους φακούς του Huawei Mate20 Pro, μια διαφορετική Ελλάδα. Ανακαλύψτε τους εμβληματικούς προορισμούς με τη ματιά του σήμερα και ψηφίστε την αγαπημένη σας φωτογραφία!

Δείτε όλους τους φωτογράφους που συμμετέχουν στο project εδώ

Οι φωτογραφίες από σήμερα ξεκινούν το ταξίδι τους στον κόσμο, αφού θα χρησιμοποιηθούν ως υλικό για τις social media καμπάνιες του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ενώ μέρος αυτών θα κάνει ντεμπούτο στην μεγάλη τουριστική έκθεση ΙΤΒ-BERLIN, η οποία ανοίγει τις πύλες της σε ένα μήνα στο Βερολίνο.

Όπως τονίζει ο κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης Πρόεδρος του Eλληνικού Οργανισμού Τουρισμού «Τα σπάνιας ομορφιάς και αισθητικής τοπία, πορτραίτα και στιγμιότυπα που απαθανάτισαν οι Έλληνες Instagrammers για λογαριασμό του Unseen Greece αποτελούν ουσιαστικά ένα διαβατήριο για όλους, Έλληνες και ξένους, σε αυτή την αθέατη, άγνωστη και ανεξερεύνητη Ελλάδα».

Πέτρος Δρακόπουλος -  Country Senior Marketing Manager Huawei, Χαράλαμπος Καρίμαλης – Πρόεδρος Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Αναστασία Καραμπουρνιώτη – Marketing Manager Huawei  
Πέτρος Δρακόπουλος –  Country Senior Marketing Manager Huawei, Χαράλαμπος Καρίμαλης – Πρόεδρος Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Αναστασία Καραμπουρνιώτη – Marketing Manager Huawei

«Ευχαριστούμε θερμά την Huawei που με τις 500 φωτογραφίες του Unseen Greece ενισχύει σημαντικά την στρατηγική Greece 365 που έχουμε επιλέξει για την προβολή της πατρίδας μας τα τελευταία χρόνια. Στόχος του ΕΟΤ είναι να προχωρήσει πέρα από τις παραδοσιακές απεικονίσεις και να αναδείξει τις πλούσιες, μοναδικές και γνήσιες εμπειρίες που έχει να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της.» υπογραμμίζει ο  κ.Χαράλαμπος Καρίμαλης

Πέτρος Σαγάνας –  Αναπληρωτής Διευθυντής Έρευνας Αγοράς & Διαφήμισης ΕΟΤ, Αναστασία Καραμπουρνιώτη – Marketing Manager Huawei, Χαράλαμπος Καρίμαλης – Πρόεδρος Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Ελευθερία Φίλη – Προϊσταμένη Εκδόσεων και Οπτικοακουστικών Μέσων ΕΟΤ, Πέτρος Δρακόπουλος – Country Senior Marketing Manager Huawei  
Πέτρος Σαγάνας –  Αναπληρωτής Διευθυντής Έρευνας Αγοράς & Διαφήμισης ΕΟΤ, Αναστασία Καραμπουρνιώτη – Marketing Manager Huawei, Χαράλαμπος Καρίμαλης – Πρόεδρος Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Ελευθερία Φίλη – Προϊσταμένη Εκδόσεων και Οπτικοακουστικών Μέσων ΕΟΤ, Πέτρος Δρακόπουλος – Country Senior Marketing Manager Huawei

Από την πλευρά της Huawei, το υλικό παρέδωσαν στον κ. Καρίμαλη η κα. Αναστασία Καραμπουρνιώτη Marketing Manager και ο κ. Πέτρος Δρακόπουλος, Senior Marketing Manager και της Huawei.

Ο κ. Δρακόπουλος υπογράμμισε: «Είναι τιμή για εμάς στην Huawei  Greece να συνδεθούμε τόσο στενά και ουσιαστικά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Μέσω του Unseen Greece, αξιοποιήσαμε τις πραγματικά συγκλονιστικές φωτογραφικές δυνατότητες του Huawei Mate 20 Pro για να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που θα κάνει τους Έλληνες περήφανους για την ομορφιά του τόπου τους. Χαιρόμαστε πολύ που οι φωτογραφίες αυτές, μέσω της παρουσίας τους στα περίπτερα του ΕΟΤ στις κατά τόπους εκθέσεις, θα αναδείξουν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας και θα προσελκύσουν επισκέπτες να την ανακαλύψουν και οι ίδιοι από κοντά».

Η φωτογραφία που τράβηξε ο instagramer George Bozouris από την Καλαμπάκα

Η φωτογραφία του instagramer «the noise diary» στην περιοχή Παλιά Βροντού στον Όλυμπο.

Με πληροφορίες:iefimerida.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.