Αρχική Fitness Τα 7 φρούτα που έχουν την περισσότερη ζάχαρη – Ποια να αποφύγεις...

Τα 7 φρούτα που έχουν την περισσότερη ζάχαρη – Ποια να αποφύγεις αν είσαι σε δίαιτα

Τα φρούτα θεωρούνται από τις πιο υγιεινές τροφές. Ταυτόχρονα, έχουν και πολλά οφέλη στην υγεία μας.

Καλύτερα να φάμε ένα φρούτο παρά ένα γλυκό. Ισχύει όμως αυτό για όλα τα φρούτα;

Η απάντηση είναι όχι, καθώς πολλά φρούτα περιέχουν πάρα πολύ ζάχαρη, ενώ όλα έχουν γλυκόζη και φρουκτόζη.

«Είναι σημαντικό να καταναλώνουμε μια ποικιλία φρούτων και λαχανικών για την βελτίωση της υγείας μας, αλλά κάποια φρούτα έχουν υψηλή πυκνότητα σε ζάχαρη και έλλειψη φυτικών ινών», αναφέρει η Paula Simpson στο Mydomaine.

«Αυτά τα φρούτα είναι υπεργλυκαιμικά, που σημαίνει ότι πέπτονται γρήγορα, προκαλώντας γρήγορες κορυφώσεις στο σάκχαρο του αίματος και στα επίπεδα ινσουλίνης. Αυτή η πάνω-κάτω ανταπόκριση μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για αντίσταση στην ινσουλίνη, λήθαργο και λαχτάρα για ζάχαρη (λόγω των μη ισορροπημένων επιπέδων σακχάρου στο αίμα) αλλά και αύξηση βάρους.

Οι διατροφολόγοι συμφωνούν ότι τα καλύτερα φρούτα είναι τα μήλα και όλα τα είδη μούρων (βατόμουρα, σμέουρα, μύρτιλλα, κράνμπερι κτλ.) καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες για καλύτερη πέψη και υγιή επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

Ποια φρούτα όμως είναι «βόμβες ζάχαρης» και έχουν τόση όση έχει ένα σακουλάκι ζελεδάκια;

Μάνγκο

Μπορεί να το έχουμε συνδυάσει στο μυαλό μας με τροπικές διακοπές, αλλά μια κούπα μάνγκο περιέχει 23 γραμμάρια ζάχαρης.

Μπανάνες

Αγαπημένο και εύκολο φρούτο, αλλά τα νέα δεν είναι καλά. Περιέχουν 25% ζάχαρη αν και είναι καλή πηγή νατρίου και μικροθρεπτικών συστατικών.

Σύκα

Ένα μικρό σύκο έχει 8 γραμμάρια ζάχαρης και μόνο ένα γραμμάριο φυτικών ινών.

Shutterstock
Shutterstock

Κεράσια

Μια κούπα με κεράσια περιέχει 18 γραμμάρια ζάχαρης, καθώς είναι πολύ εύκολο να φας περισσότερα.

Shutterstock
Shutterstock

Σταφύλια

Η ιδανική μερίδα από σταφύλια είναι μόνο 17. Μια κούπα περιέχει 15 γραμμάρια ζάχαρης και μόνο ένα με φυτικές ίνες.

Ανανάς

Περιέχει 16 γραμμάρια ζάχαρης και πολλές θερμίδες, αν και είναι πλούσιο με μαγγάνιο.

Shutterstock
Shutterstock

 

Καρύδα

Η καρύδα είναι πλούσια σε θερμίδες και λιπαρά. Πρέπει να προσέχουμε πόσο θα φάμε.

ΠΗΓΗ:bovary.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.