Αρχική Τοπικά Τα Καμένα Βούρλα συνδέονται με τρένο για Λαμία – Δείτε πότε θα...

Τα Καμένα Βούρλα συνδέονται με τρένο για Λαμία – Δείτε πότε θα είναι ο νέος σταθμός Λιανοκλαδίου έτοιμος!

Από τον Οκτώβρη όποιος θέλει να ταξιδέψει από τη Λαμία για Αθήνα, θα πηγαίνει στο νέο σιδηροδρομικό σταθμό Λιανοκλαδίου, θα παίρνει το τρένο και σε 90 λεπτά θα βρίσκεται στην Αθήνα. Ολη η διαδρομή θα γίνετε με ηλεκτροκίνηση και τα τρένα θα πηγαίνουν από τη σήραγγα του Καλλιδρομίου!!!

 

Σύμφωνα με τον κο Βούρδα, Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, τα intercity θα ξεκινούν από Αθήνα ή θεσσαλονίκη, θα κάνουν μόνο δύο στάσεις στο Λιανοκλάδι και στη Λάρισα.

Από τον Οκτώβρη όμως τα Καμένα Βούρλα και ο Μώλος αποκτούν σιδηροδρομική σύνδεση μιας και θα λειτουργήσει ο νέος σταθμός και θα εξυπηρετεί τα τοπικά τρένα. Σκέψεις για συνεχή δρομολόγια από Μώλο για Λαμία καθημερινά όπως τα αντίστοιχα για Στυλίδα, έχουν ήδη πέσει στο τραπέζι, κάτι που σημαίνει ότι οι κάτοικοι των Καμένων Βούρλων και των γύρω χωριών θα μεταβαίνουν στη Λαμία με τρένα!

Επόμενο βήμα η ανάπλαση του γύρω χώρου στον σταθμό Λιανοκλαδίου με ένα νέο τεράστιο πάρκο ελεύθερο για τους πολίτες, κάτι που θα αλλάξει την εικόνα της περιοχής (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ). Να προσθέσουμε και την επιθυμία του ΟΣΕ να ασφαλτοστρώσει τους παράλληλους δρόμους στη νέα σιδηροδρομική διπλή γραμμή από Ανθήλη μέχρι και Λιανοκλάδι και να δοθούν προς χρήση στους Αγρότες της περιοχής που έχουν ταλαιπωρηθεί τα τελευταία χρόνια με τα έργα του ΟΣΕ.

Τέλος μέχρι και τον Οκτώβρη θα είναι έτοιμη και η ανισόπεδη γέφυρα που θα συνδέει τον κεντρικό δρόμο (Εθνική για Καρπενήσι) από το Λιανοκλάδι στην ευθεία για Κομποτάδες, εξυπηρετώντας έτσι τα γύρω χωριά

Ο νέος σιδηροδρομικός σταθμός Λιανοκλαδίου:

Σε πέντε αποβάθρες θα εξυπηρετεί πια το επιβατικό κοινό ο νέος σιδηροδρομικός σταθμός Λιανοκλαδίου. Ολες οι αποβάθρες θα έχουν στέγαστρο και η πρόσβαση θα γίνετε από τον κεντρικό σταθμό με υπόγειες διαβάσεις. Ασανσέρ θα εξυπηρετούν τα ΑΜΕΑ. Αλλάζει ολόκληρη η εικόνα του σταθμού κάτι που όλοι θα δούμε από τον προσεχή Οκτώβριο. Τέλος στα σκαλιά και στις αμαξοστοιχίες οι οποίες θα ευθειγραμμίζονται με τις αποβάθρες κάτι που θα διευκολύνει πολύ έναν επιβάτη με καρότσι, με βαλίτσες κ.ά

Εντυπωσιακό θα είναι και το νέο πάρκο που θα δημιουργεί γύρω από το σταθμό Λιανοκλαδίου (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ)

Μεγάλη Μέρα για τον Σιδηρόδρομο:

Ως μεγάλη μέρα για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο χαρακτήρισε την 30η Ιουλίου ο κος Θάνος Βούρδας από την προσωπική του σελίδα στο Facebook.

Όπως σημειώνει τα έργα για τον εκσυγχρονισμό του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας ξεκίνησαν το 2006, ενώ με την τελευταία σύμβαση που ο ίδιος υπέγραψε ως Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ μίλησε για «σπάσιμο» αυγών και αλυσίδων για να προχωρήσει το έργο.

Αναφέρθηκε επίσης και στη συνέχεια των έργων τους επόμενους μήνες όπου δήλωσε ότι το υπεραστικό τρένο τον προσεχή Οκτώβριο θα ξεκινά από την Αθήνα και θα φτάνει μέχρι το Λιανοκλάδι χωρίς αλλαγή μηχανής (θα γίνεται αλλαγή μόνο στο τμήμα Λιανοκλάδι-Παλαιοφάρσαλος), πως θα σταματήσουν επιτέλους από τον Σεπτέμβριο να μπαίνουν εμπορικά τρένα στην Αθήνα, ενώ προανήγγειλε για την ίδια περίοδο την προκήρυξη των έργων για τη Β`φάση του Κεντρικού Σταθμού Αθηνών (Στ.Λαρίσης) και την τετραπλή Σήραγγα Σεπολίων.

Αναλυτικά, σας παρουσιάζουμε τι έγραψε ο Γενικός Γραμματέας του Υπ.ΥΠΟΜΕ στην προσωπική του σελίδα στο Facebook.

«Η 30η Ιουλίου , όπως ήδη έχει γραφτεί , ήταν όντως μία μεγάλη ημέρα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Ο κεντρικός του σταθμός, ο σταθμός της Αθήνας , άλλαξε πρόσωπο και ηλεκτροκινήθηκε. Οι εικόνες του πριν και του μετά μιλούν μόνες τους. όταν τον Οκτώβριο του 2015 υπέγραφα ως Δ/νων της ΕΡΓΟΣΕ τη σύμβαση του έργου, η πλειοψηφία της σιδηροδρομικής οικογένειας μιλούσε για άλλη μία σύμβαση που δεν θα τελειώσει καθώς είχε γίνει συνήθεια η αναβλητικότητα, η απαξίωση και η εγκατάλειψη. Μία ιστορία που ξεκίνησε με ένα Ολυμπιακό έργο το 2006!!!!!….. και άφηνε το σιδηρόδρομο και την πρωτεύουσα χωρίς σύγχρονο σταθμό και υποδομές.

Η εξέλιξη διέψευσε όλους όσους είχαν συνηθίσει αλλιώς. Και οφείλω να ομολογήσω πως στην εξέλιξη του έργου όλο και περισσότερα μέλη της σιδηροδρομικής οικογένειας το πίστεψαν και δούλεψαν για την υλοποίησή του. Χρειάστηκε απλά, όπως μου είχε πει από το 2015 ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, να πείσουμε πως το εννοούμε ότι θέλουμε να γίνουν τα έργα και όχι να υπογράφουμε συμβάσεις.

Υπήρξαν εντάσεις, χρειάστηκε να σπάσουμε «αυγά» και αλυσίδες (πολλές φορές στην κυριολεξία για να παρακάμψουμε αγκυλώσεις και γραφειοκρατία) αλλά ο σιδηρόδρομος τα κατάφερε. Μπήκε στην επόμενη ημέρα,

Προσωπικά ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους της ΕΡΓΟΣΕ, τεχνικούς και μη, που το πίστεψαν και δούλεψαν με πάθος. Όλα τα στελέχη του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να λειτουργήσει ο σταθμός και τα νέα δρομολόγια.

Πλέον χωρίς αλλαγή τρένου, οι πολίτες πάνε από την Αθήνα στο Κιάτο, τη Χαλκίδα και το Αεροδρόμιο γρήγορα, οικονομικά και με ασφάλεια.

Και οι αλλαγές θα συνεχιστούν μέχρι το τέλος του 2017 καθώς από Οκτώβριο τα δρομολόγια θα γίνονται χωρίς μετεπιβίβαση από Πειραιά, τέλος Αυγούστου λειτουργεί η νέα σύγχρονη πεζογέφυρα στο Σταθμό Λαρίσης , τέλος Νοεμβρίου θα φτάνεις χωρίς μετεπιβίβαση στο Λιανοκλάδι, από Σεπτέμβριο σταματούν τα εμπορικά τρένα να μπαίνουν στην Αθήνα, το φθινόπωρο προκηρύσσεται η υπογειοποίηση των Σεπολίων και η Β΄ φάση του Σταθμού Λαρίσης και το Δεκέμβριο θα αποκατασταθούν πλήρως και προσαυξημένα όλα τα δρομολόγια που διακόπτονται ή μειώνονται για τεχνικούς λόγους.

Ταλαιπωρίες προκύπτουν όπως η προσωρινή μείωση δρομολογίων στα Άνω Λιόσια . Αλλά αντιμετωπίζονται με μέτρα παράλληλων μέσων εξυπηρέτησης όπως τα λεωφορεία που δρομολογήθηκαν από Άνω Λιόσια έως Νερατζιώτισσα και είναι σίγουρο πως όταν σε 2 χρόνια επιχειρείς να κάνεις ότι έπρεπε να είχε γίνει εδώ και 15 θα υπάρξουν δυσκολίες.

Όμως το αποτέλεσμα θα είναι περισσότερα δρομολόγια, ασφαλέστερη μετακίνηση. Μετά από δεκαετίες απαξίωσης και εγκατάλειψης ο Σιδηρόδρομος ξαναβρίσκει Ζωή. Οι πολίτες ξαναβρίσκουν ένα μέσο οικονομικό, οικολογικό, γρήγορο και συνεπές. Η Αθήνα απέκτησε ένα σύγχρονο Σιδηροδρομικό Σταθμό που σέβεται τους πολίτες και τις ανάγκες τους».

Λαμία: Είστε έτοιμοι; Φεύγουμε με τρένο για Βελιγράδι, Σκόπια, Σόφια και Βουκουρέστι!

 

 

Δείτε τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ από Λαμία που θα καταλήγουν στην Αθήνα – ΦΩΤΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.