Αρχική Fitness 5 συχνά λάθη που σαμποτάρουν τη δίαιτα και δεν σας επιτρέπουν να...

5 συχνά λάθη που σαμποτάρουν τη δίαιτα και δεν σας επιτρέπουν να χάσετε κιλά -Σύμφωνα με διατροφολόγο

Η διατροφολόγος Susie Burrell μοιράστηκε τους τρόπου με τους οποίους ίσως να σαμποτάρετε τη δίαιτά σας, χωρίς να τα καταλαβαίνετε.

 

Σας έχει τύχει να προσπαθείτε να χάσετε κιλά και να μη βλέπετε τη ζυγαριά να κατεβαίνει; Και να αναρωτιέστε γιατί, ενώ κάνετε τόση προσπάθεια, τα αποτελέσματα δεν είναι τα επιθυμητά; Η γνωστή διατροφολόγος Susie Burrell από την Αυστραλία, μοιράστηκε μέσα από το blog της, τα λάθη που ίσως κάνετε και δε σας επιτρέπουν να χάσετε τα κιλά που θέλετε.

Η ίδια έχει εκδώσει βιβλία, εμφανίζεται στην αυστραλιανή τηλεόραση και αρθρογραφεί σε πολύ γνωστά μέσα. Μέσα από την ιστοσελίδα της, Shape me, προσφέρει online προγράμματα και συμβουλές διατροφής, καθώς και συνταγές για θρεπτικά και νόστιμα πιάτα.

Η Susie Burrell μοιράστηκε πρόσφατα τα πέντε πιο συχνά λάθη στη διατροφή, που δεν επιτρέπουν σε κάποιον να χάσει τα επιθυμητά κιλά.

Τρώτε λάθος ώρες

Η Susie Burrell υποστηρίζει ότι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην προσπάθεια να χάσει κανείς κιλά είναι οι ώρες που τρώει το κάθε γεύμα. «Το ανθρώπινο σώμα είναι προγραμματισμένο να κάψει περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια το πρώτου μισού της μέρας, όταν συνήθως είμαστε και πιο δραστήριοι. Γι’ αυτόν τον λόγο, αν δουλεύετε ως αργά και πηγαίνετε στο γυμναστήριο μετά τη δουλειά, είναι προτιμότερο να τρώτε το πλουσιότερο γεύμα της ημέρα την ώρα του μεσημεριανού και μετά τις οχτώ να προτιμάτε πιο light επιλογές, όπως σούπα, άσπρο ψάρι και σαλάτα».

Τρώτε περισσότερο επειδή γυμνάζεστε

Καθώς η άσκηση αυξάνει την όρεξη, είναι σημαντικό να τρώτε καλά και θρεπτικά προϊόντα μετά την προπόνηση και να αποφεύγετε το junk food, η Αυστραλέζα διατροφολόγος ωστόσο, εξηγεί ότι πολλοί είναι εκείνοι που χρησιμοποιούν τη γυμναστική ως δικαιολογία για να ενδίδουν σε πειρασμούς. «Αυτή η λογική βέβαια δεν ισχύει, γιατί είναι πολύ εύκολο να ξεπεράσουμε τις επιθυμητές θερμίδες, χωρίς να έχουμε κάψει πραγματικά όσες νομίζουμε. Για παράδειγμα, με μια προπόνηση 30 με 40 λεπτών στο γυμναστήριο χάνετε 300 με 400 θερμίδες, ενώ μια φέτα κέικ ή ένα fast food γεύμα, μπορεί να περιέχουν 600 ή και περισσότερες θερμίδες». Ουσιαστικά, αυτή η «επιβράβευση» σαμποτάρει την προσπάθειά σας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.