Αρχική Lifestyle Ένας πωλητής αυτοκινήτων συνιστά προσοχή σε αυτά τα 3 κόλπα

Ένας πωλητής αυτοκινήτων συνιστά προσοχή σε αυτά τα 3 κόλπα

Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου με την πληθώρα των νέων μοντέλων που διατίθενται σήμερα, κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση είναι. Συνήθως μάλιστα κοστίζει ακριβά. Ο βασικότερος κανόνας για τον υποψήφιο αγοραστή είναι να γνωρίζει για τι ακριβώς επιθυμεί από το όχημά του. Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να έχει επιλέξει την χρήση για την οποία προορίζει το μελλοντικό του αυτοκίνητο και ανάλογα να προχωρήσει στην επιλογή του.

Όμως όσο προετοιμασμένος και να είναι ένας υποψήφιος αγοραστής, υπάρχουν κάποιες παγίδες που μπορεί να πέσει. Όπως δήλωσε στο Marketwatch ο πρώην πωλητή αυτοκινήτων Ντέιβιντ Γουέλιβερ, για να αποφύγει κανείς να ξοδέψει μια «περιουσία» πρέπει να προσέξει και να μην πέσει στις τρεις «παγίδες» των πωλητών.

Ποια είναι όμως τα 3 «κόλπα» που χρησιμοποιούν οι πωλητές για να πείσουν τον αγοραστή;

Προτείνουν αυτοκίνητα που τους αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος

Είναι σημαντικό να ξέρει κανείς τι αυτοκίνητο θέλει να αγοράσει, πριν επισκεφτεί κάποια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, γιατί μετά θα είναι «στο έλεος του πωλητή» σχολιάζει χαρακτηριστικά ο πρώην πωλητής Ντέιβιντ Γουέλιβερ.

«Σκέψου τι προτεραιότητες έχεις και προσπάθησε να έχεις καταλήξει στη μάρκα και το μοντέλο αυτοκινήτου που θέλεις να αγοράσεις. Να έχεις υπολογίσει πόσα θέλεις αλλά και μέχρι πόσα μπορείς να ξοδέψεις, τόσο για την αγορά, όσο και για τη συντήρησή του. Να είσαι σίγουρος ότι σχεδόν πάντα θα καταλήξεις να πληρώνεις περισσότερα από όσο αναγράφεται στον κατάλογο».

Σου αποσπούν την προσοχή από την τελική τιμή

Το πιο συχνό και μεγαλύτερο λάθος που κάνουν όσοι αγοράζουν αυτοκίνητο για πρώτη φορά είναι ότι ξοδεύουν περισσότερα από όσα υπολογίζουν, δηλώνει ο Ντέιβιντ Γουέλιβερ. Μάλιστα, τονίζει πως αυτό γίνεται γιατί «ο πωλητής σε κάνει να επικεντρωθείς στη μηνιαία δόση και όχι στο τελικό ποσό χρημάτων που θα κληθείς να πληρώσεις».

Σου «πουλάνε» πρόσθετα αξεσουάρ που δεν σου είναι απαραίτητα

«Η πώληση δεν σταματά μόλις καταλήξεις στο μοντέλο που θα αγοράσεις» σχολιάζει ο Γουέλιβερ. «Κατά την ολοκλήρωση της πώλησης, ο πωλητής θα προσπαθήσει να σε πείσει και για ένα σύνολο πρόσθετων χαρακτηριστικών, από εγγύηση βαφής μέχρι διακοσμητικές λεπτομέρειες», τονίζει.

Πηγή: pagenews

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.