ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ COVID-19.
6 Νηπιαγωγεία του Νομού Φθιώτιδας (Νηπιαγωγεία 1ο Αρκίτσας, Αγίου Κωνσταντίνου, 1ο Λάρυμνας, Λιανοκλαδίου, Λουτρών Υπάτης, 1ο Στυλίδας) συμμετείχαν στο πρόγραμμα e-Twinning “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ” κατά το χρονικό διάστημα το οποίο παρέμειναν κλειστά τα σχολεία λόγω του Covid-19.
Στο πλαίσιο του προγράμματος e-Twinning του ΥΠΑΙΘ, εκπαιδευτικοί και μαθητές όλης της χώρας (μεταξύ αυτών και του νομού μας) επικοινώνησαν και εκφράστηκαν, σε μια προσπάθεια να ξεπεράσουν μαζί την κρίση που βίωσαν. Στο συγκεκριμένο έργο (με ιδρύτριες τη Μαρίνα Ζαχαριά, Αριάδνη Ευαγγελοπούλου και 12μελή συντονιστική ομάδα) συμμετείχαν συνολικά πάνω από 225 σχολεία, περισσότεροι από 600 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ οι επωφελούμενοι μαθητές υπολογίζονται ότι ξεπέρασαν τις 4.800. Η γεωγραφική διασπορά αφορούσε σε κάθε γωνιά της χώρας, από τον Έβρο, τη Μακεδονία, τη Θεσσαλία, την Πελοπόννησο έως την Κρήτη, από την Κεφαλλονιά έως την Κάσο και αφορούσε σε αγροτικές αλλά και αστικές περιοχές, σε μικρές αλλά και μεγάλες σχολικές μονάδες.
Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων αυτών κλήθηκαν να ετοιμάζουν προκλήσεις με τη μορφή αποστολών ώστε οι μαθητές σε συνεργασία με τους γονείς τους θα μπορούσαν να τις υλοποιήσουν. Στο τέλος κάθε σχολείο με υπεύθυνη την νηπιαγωγό που συμμετείχε στο πρόγραμμα θα δημουργούσαν εκπαιδευτικό υλικό με τη χρησιμοποίηση web2 εργαλείων όπου και θα τα παρουσίαζαν μέσω του ιστολογίου του κάθε σχολείου αλλά και της πλατφόρμας του έργου. Χαρακτηριστική διαφορά του εν λόγου έργου είναι η φύση και φυσιογνωμία των αποστολών οι οποίες τις περισσότερες φορές δεν χρειάζονταν καν χαρτί ή εκτυπωτή ή οποιδήποτε άλλο σχολικό υλικό. Με τον τρόπο αυτό και τη συμμετοχή στο πρόγραμμα τα προαναφερόμενα νηπιαγωγεία της Φθιώτιδας προχώρησαν στην υιοθέτηση καλών πρακτικών για ψυχολογική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού στο σπίτι,
καλλιέργειας αυτοεκτίμησης και αυτοαποτελεσματικότητας, ανάπτυξης ικανότητας θέσπισης εφικτών και πραγματοποιήσιμων στόχων, ανάπτυξης τεχνικών για να ξεπεραστεί ο φόβος της πανδημίας, ανάπτυξης πρωτοβουλίας και ενεργητικών ρόλων, συνεργασίας και συμμετοχής της οικογένειας στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί από την ομάδα, ενθάρρυνσης δημιουργικότητας μέσω της τέχνης, επικοινωνίας και συνεργασίας μέσω νέων τεχνολογιών, αξιοποίησης των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία.
ΒΙΝΤΕΟ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ eTWINNING “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ” :
Ο ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ:
Νηπιαγωγείο Λιανοκλαδίου
ΒΙΝΤΕΟ
Ο ταξιδιωτικοσ οδηγοσ του νηπιαγωγειου λιανοκλαδιου σας παρουσιαζει την περιοχη του και σας καλει να τον επισκεφθειτε :
ΒΙΝΤΕΟ:
ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΥΠΑΤΗΣ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ
ΒΙΝΤΕΟ
ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΛΟΚΡΙΔΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ
Νηπιαγωγείο Αρκίτσας
ΒΙΝΤΕΟ
ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΚΙΤΣΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ
ΒΙΝΤΕΟ
ΤΟ 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ