Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου, 2024

Καταγγελία για την Hellenic Train: Ενημερώθηκαν για την ακύρωση του ταξιδιού λίγο πριν επιβιβαστούν!

 

Πληθαίνουν οι καταγγελίες για απαράδεκτη συμπεριφορά και έλλειψη σεβασμού της Hellenic Train απέναντι στο επιβατικό κοινό. Οι επιβάτες ειδοποιήθηκαν κυριολεκτικά λίγα λεπτά πριν την έναρξη της επιβίβασης ότι το δρομολόγιό τους ακυρώνεται ενώ, όπως είναι φυσικό, βρισκόντουσαν ήδη στο σταθμό. Υπάρχουν μάλιστα καταγγελίες ότι κάποιοι επιβάτες ενημερώθηκαν την ώρα που είχε ήδη ξεκινήσει η επιβίβαση!

Διαβάστε αναλυτικά την καταγγελία της κας Έφης Γρίβα προς τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων:

“Καλησπέρα σας.
Θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη συμπεριφορά της εταιρείας απέναντι στο πρόσωπό μου αλλά και στους υπόλοιπους επιβάτες.
Συγκεκριμένα και ενώ βρισκόμουν έξω από το σταθμό στην Αθήνα για το προγραμματισμένο δρομολόγιο το βράδυ της Δευτέρας 6 Φεβρουαρίου(19.22 με την αμαξοστοιχία IC 62) δέχτηκα email στις 18.58 στο οποίο πληροφορούμουν πως το δρομολόγιο ακυρώνεται!
Η έκπληξή μου μεγάλωσε όταν στις 19.36 δέχτηκα αυτοματοποιημένο μήνυμα στο τηλέφωνό μου με ενημέρωση για την ακύρωση αυτή!

Η έκπληξη όμως μετατράπηκε σε οργή όταν, ενώ γνώριζα της οδηγίες της ΡΑΣ για την σωστή και άμεση ενημέρωση των επιβατών σε τέτοιες περιπτώσεις, πληροφορήθηκα από το site της εταιρείας πως αναρτήθηκε από τις 17.45 η ακύρωση του δρομολογίου!

Ως ελάχιστο λοιπόν στη ταλαιπωρία που υπέστην στην παγωμένη Αθήνα κάνω αυτή τη καταγγελία με την ελπίδα πως η ΡΑΣ θα προστατεύσει τα δικαιώματα του ταξιδιώτη που τόσο παράφορα και για πολλοστή φορά η εταιρεία καταπατά.

Με εκτίμηση
Γρίβα Ευφροσύνη”

Την ανάρτηση της κας Γρίβα στο facebook κοινοποίησε και ο Αντιδήμαρχος Λαμιέων, κ. Παναγιώτης Στασινός με το εξής σχόλιο:

“Ξαναγράφει ιστορία η Hellenic Train!
Όπως μαθαίνω κάποιοι επιβάτες ενημερώθηκαν για την ακύρωση του ταξιδιού την ώρα που είχαν επιβιβαστεί!
Εντυπωσιάζεσαι βρε παιδί μου από αυτή τη τεχνολογική και ψηφιακή τεχνολογία που έφεραν οι Ιταλοί στο σιδηρόδρομο της Ελλάδας…”

 

 


Αλλα ΝΕΑ

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ