Για να έχετε μια εντυπωσιακή επιχείρηση θα πρέπει να ακολουθήσετε έναν κανόνα.
Να σκεφτείτε έξω απ το κουτί και να μην ακολουθείτε την πεπατημένη.
Τι είναι όμως μια εντυπωσιακή επιχείρηση;
Μετά την είσοδο του διαδικτύου οι τρόποι διαφήμισης επεκτάθηκαν, και η γραφιστική απέκτησε περισσότερες εφαρμογές. Έτσι προβλήθηκαν επιχειρήσεις, με ωραία ολοκληρωμένη παρουσία σε λογότυπο, έντυπο, ιστοσελίδα και γενικά προσεγμένη προβολή και διαφήμιση. Αυτές οι επιχειρήσεις κατάφεραν να επεκτείνουν τις πωλήσεις τους και εκτός συνόρων, της πόλης ή της χώρας τους, όπου επιβιώνουν και αναπτύσσονται αποτελεσματικά. Επένδυσαν δηλαδή ελάχιστο κόστος στη σωστή διαφήμιση σε σχέση με τις απολαβές που είχαν μετά από το χτίσιμο της σωστής τους εικόνας στην αγορά.
Οι επιχειρήσεις που συνέχισαν να εφαρμόζουν τον παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης και σχεδιασμού αυτής, βρέθηκαν σε μια στασιμότητα στο κομμάτι των πωλήσεων τους. Αυτές είναι οι γερασμένες επιχειρήσεις. Στην εποχή της οικονομικής κρίσης, υπάρχουν επιχειρηματίες που δεν έχουν σκεφτεί ότι μία από τις καλές λύσεις είναι η σωστή διαφήμιση. Ο εκσυγχρονισμός της εικόνας τους, βοηθά αρκετά στο να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Κατά την περίοδο της κρίσης στην Ευρώπη οι επιχειρήσεις εξελίχθηκαν και βελτίωσαν την εικόνα τους σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Πλέον ανταγωνιστική επιχείρηση, δεν είναι η γειτονική επιχείρηση. Το λάθος βρίσκεται όταν κυριαρχεί η αντίληψη πως μια διαφήμιση που έγινε επιτυχώς κάποια χρόνια πριν, μπορεί ακόμα να επικοινωνήσει. Ένας λογότυπος παλιός και μη διαχρονικός, ένα έντυπο χωρίς αλλαγές και ανανέωση σχεδιασμού για πολύ καιρό, και μια ιστοσελίδα κατασκευασμένη από το 2005 δεν καθιστά μια επιχείρηση ανταγωνιστική.
Το αγοραστικό κοινό σήμερα, έχει αλλάξει τακτικές, και είναι πιο απαιτητικό από παλιότερα. Τα λίγα χρήματα που διαθέτει, θα τα δαπανήσει κάπου που έχει πειστεί ότι θα πιάσουν τόπο. Οι εποχές που ο καταναλωτής ξόδευε απερίσκεπτα, έχουν φύγει ανεπιστρεπτί. Ο πελάτης πρέπει να έχει ένα ερέθισμα για να περάσει την πόρτα του καταστήματος, ή να επιλέξει την υπηρεσία που διαθέτει ο κάθε επαγγελματίας. Μια λύση να τον προσεγγίσουμε, είναι η εικόνα μας.
Εν κατακλείδι στην επιχείρηση μας, πρέπει να διατηρούμε μια εντυπωσιακή εμφάνιση. Με τις συχνές μας ανανεώσεις, διατηρούμε το ενδιαφέρον του πελάτη μας, και έτσι κρατάμε την επιχείρηση μας σύγχρονη και ανταγωνιστική. Η σωστή και συνεχώς ανανεώσιμη προώθηση είναι το οξυγόνο της, και αν της το στερήσουμε, τότε θα πάψει να είναι κερδοφόρα. Η καλή διαφήμιση, είναι επένδυση. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχουμε καλές απολαβές από αυτή την επένδυση.»
Από την ομάδα του DoT2
DoT2 | Creative Studio
έντυπο – ιστοσελίδα – διαφήμιση
Κύπρου 84, Λαμία
Τηλ.2231 300 346 & 694 80 87 359
www.dot2.gr