Αρχική Life Μετά τις γιορτές, στείλε κάθε παραπανίσιο κιλό…στον πάγκο του! Με TRX Training

Μετά τις γιορτές, στείλε κάθε παραπανίσιο κιλό…στον πάγκο του! Με TRX Training

Η TRX trainer, Κατερίνα Ζουμποπούλου μας συμβουλεύει στο πώς να «επανέλθουμε» στο ιδανικό σώμα

Γυμναστική και διατροφή κατά την διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων πήραν αντίθετους ρόλους και το άγχος όλων τώρα είναι πως θα «ξεφορτωθούν» τα 2-3 κιλάκια που έδειξε η ζυγαριά.
Μην πανικοβάλεστε παιδιά…Το πρώτο που θα κάνετε είναι να απομακρύνετε από το οπτικό σας πεδίο κουραμπιεδες,μελομακάρονα,δίπλες και ότι εορταστικό γλύκισμα έχει απομείνει στο σπίτι. Ξαναρυθμίστε την διατροφή σας γιατί όλοι μας γνωρίζουμε λίγο ή πολύ τα γεύματα που πρέπει να λαμβάνουμε κατά την διάρκεια της ημέρας που θα μας διατηρούν σε φόρμα και θα μας δίνουν ενέργεια.
Φυσικά διατροφή χωρίς γυμναστική δεν γίνεται. Έτσι επιλέγουμε το πρόγραμμα που στοχεύει κατευθείαν στην καύση του λίπους άμεσα. Δεν είναι άλλο από την γυμναστική με TRX Suspension Training.

Oι ασκήσεις που γίνονται στο προπονητικό πρόγραμμα με ιμάντες αποδίδουν καλύτερα από άλλα fitness προγράμματα γιατί βάζουν στην «αρένα» του μαθήματος Trx όλους τους μύες χωρίς να αφήνουν  κανέναν από αυτούς να τεμπελιάζει!

Ας δούμε ορισμένες ασκήσεις με τις οποίες πραγματικά θα ακούσετε το σώμα σας να καίγεται αλλά ταυτόχρονα και να σας…αρέσει!

Trx Squat & Fly

1Τοποθετώ το σώμα μου απέναντι στον ιμάντα και ενώ κρατιέμαι από τις χειρολαβές κάνω κάθισμα.Στην συνέχεια σηκώνομαι αργά και ταυτόχρονα επεκτείνω τα χέρια μου όσο πιο πλατιά γίνεται για να στοχεύω στους ώμους. Όσο καλύτερη είναι η ανάπτυξη των χεριών η άσκηση βάζει φωτιά στους ώμους.Ταυτόχρονα με την άσκηση αυτή γυμνάζουμε και τους τετρακεφάλους το στήθος και την πλάτη.
Κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά.

 

Trx Side Plank

2Είμαι στο έδαφος με το σώμα μου σε πλάγια θέση σε σχέση με τον ιμάντα.Βάζω τα πόδια μου με ασφάλεια στους υποδοχείς ποδιών.Επεκτείνω το χέρι μου για καλύτερη ισορροπία και σιγά σιγά ανεβοκατεβάζω τους γοφούς.Όταν σηκώνω τους γοφούς το σώμα πρέπει να είναι σανίδα και παραμένω για λίγο στην θέση αυτή.Στην συνέχεια εκτελώ την άσκηση και από την άλλη πλευρά.Πιάνει χωρίς καμία αμφιβολία Full τους πλευρικούς σας μύες.

 

Trx Clock Press

3Το σώμα είναι με την πλάτη στον ιμάντα και έχει μία ελαφριά κλίση προς το έδαφος.Τα χέρια μου εναι τοπετημένα στις χειρολαβές και στην συνέχεια το ένα χέρι και το επεκτείνω στο ύψος του ώμου όσο πιο τεντωμένο γίνεται.Το κρατάω για λίγο στην θέση αυτή και στην συνέχεια κάνω ακριβώς την ίδια κίνηση και με το άλλο.Επαναλαμβάνω αρκετές φορές και από τις δύο πλευρές.

 

sexy brunette fitness wet woman after workout

Με τις συγκεκριμένες ασκήσεις θα καταλάβετε μετά το τέλος της προπόνησης να είστε γεμάτη ενέργεια, να έχετε ιδρώσει στο full, η δύναμή σας θα έχει βελτιωθεί απίστευτα και το μόνο σίγουρο, θα έχετε πάνω απ’ όλα ευελιξία και βλέπετε τον στόχο σας που είναι το κάψιμο λίπους γίνεται πραγματικότητα.

Από την Κατερίνα Ζουμποπούλου

 

Επικοινωνία:
Fit Care Studio, Πατρόκλου 45, Λαμία
Τηλ. 6933118600 (Κατερίνα Ζουμποπούλου)
Facebook/Katerina Zoubopoulou Trx

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.