Αρχική Fitness Πόσο πρέπει να τρως σε κάθε γεύμα για να χάσεις κιλά

Πόσο πρέπει να τρως σε κάθε γεύμα για να χάσεις κιλά

Άσε τις περίπλοκες δίαιτες με τα δύσκολα και ακριβά μενού.Κόψε μόνη σου τις θερμίδες και κάνε ισορροπημένη διατροφή

Οι δίαιτες συνήθως μας λένε τι δεν πρέπει να τρώμε ή περιέχουν συγκεκριμένα γεύματα και τρόφιμα που δεν μας αρέσουν ή δυσκολευόμαστε να βρούμε στην αγορά. Μια απλή «συνταγή» θα σε βοηθήσει να διαμορφώσεις μόνη σου το διαιτητικό σου πρόγραμμα, με τρόφιμα που προτιμάς.

Πρωινό: 300-400 θερμίδες που θα καταναλώσεις 30-60 λεπτά αφού ξυπνήσεις

13-20 γρ. πρωτεΐνη, τουλάχιστον 6 γραμμάρια φυτικές ίνες, 40 -55 γρ. υδατάνθρακες, λιγότερα από 36 γρ. σάκχαρα, 10-15 γρ. λιπαρά

 

Σνακ: Πριν το μεσημεριανό ή μετά το γυμναστήριο, ή πριν το βραδινό

150 θερμίδες: 14-20 γρ. υδατάνθρακες, 6-10 γρ. πρωτεΐνη, 6-10 γρ. λιπαρά, πάνω από 3 γρ. φυτικές ίνες, λιγότερο από 10 γρ. σάκχαρα

 

Μεσημεριανό: 400-500 θερμίδες

20-30 γρ. πρωτεΐνη, τουλάχιστον 8 γρ. φυτικές ίνες, 50-65 γρ. υδατάνθρακες, λιγότερο από 20γρ. σάκχαρα, 13-18 γρ. λιπαρά

 

Βραδινό: 450-500 θερμίδες

25-35 γρ. πρωτεΐνη, 50-75 γρ. υδατάνθρακες, τουλάχιστον 8 γρ. φυτικές ίνες, λιγότερο από 7 γρ. σάκχαρα, 15-25 γρ. λιπαρά

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.