Αρχική Gaming Σάρωσε σε λιγότερο από 12 ώρες το “διάλειμμα” του 20χρονου Λαμιώτη Στάθη...

Σάρωσε σε λιγότερο από 12 ώρες το “διάλειμμα” του 20χρονου Λαμιώτη Στάθη Τσασάκου

Ο Στάθης Τσασάκος, δημιουργός του επερχόμενου Action RPG project “Kolor-Blockz!”, έκανε… διάλειμμα ολίγων από το μεγάλο αυτό έργο, για να συμμετάσχει στον διαγωνισμό της γνωστής πλατφόρμας Itch.io, με τίτλο GBJAM 10 που διήρκησε από τις 23 Σεπτεμβρίου ως το βράδυ της Δευτέρας 26 Σεπτεμβρίου.

Σε αυτό το διάστημα σχεδόν 3 ημερών, ο Στάθης κατόρθωσε να φτιάξει ένα Videogame με θεματολογία Τρόμου, με τίτλο “The Sweet Treats Man!” (Ο Άνθρωπος Που Μοίραζε Ζαχαρωτά ή Ο Γλυκαντζής σε αντίστοιχη απόδοση στα Ελληνικά) * πράγμα αρκετά δύσκολο για τόσο μικρό χρονικό διάστημα.

Ο κανονισμός του διαγωνισμού όριζε σε κάθε συμμετέχοντα πως πρέπει ως 4 χρώματα να υπάρχουν στην οθόνη, ακριβώς όπως σε ένα GameBoy. Αυτό φαίνεται να ενέπνευσε τον Στάθη να μας πει αυτή τη καινούρια ιστορία που πηγάζει από την Αμερική του 50.

Η Υπόθεση του The Sweet Treats Man!
Τη παραμονή του Halloween του 1957, τέσσερα παιδιά εξαφανίζονται κατά τη διάρκεια ενός “Κυνηγιού Ζαχαρωτών” γύρω από μία επαρχιακή πόλη της Αμερικής. Η τοπική αστυνομία αδυνατεί να δώσει φως στην υπόθεση, καθώς μοναδικό στοιχείο είναι ο τόπος του εγκλήματος – ένα υπόγειο. Ο βασικός ύποπτος και τα θύματα του είναι σαν να χάθηκαν από προσώπου Γης. Λίγο καιρό αργότερα, ένα παιχνίδι με το όνομα “The Sweet Treats Man!” που ήταν να κυκλοφορήσει ανήμερα του Halloween ακυρώνεται έπειτα από καθυστέρηση κυκλοφορίας, καθώς οι προγραμματιστές ανέφεραν πως κάποια παράξενα σφάλματα προέκυπταν στο παιχνίδι, το οποίο έβγαζε παράξενες παιδικές ζωγραφιές και φρικιαστικά παραμορφωμένα χαμόγελα ενός άντρα με μαύρα ρούχα και ημίψηλο. Χρόνια μετά, ο πατέρας (Dave) ενός από τα παιδιά που εξαφανίστηκαν, αδυνατώντας να το εξηγήσει με τη λογική, πιστεύει πως η απαγορευμένη κασέτα έχει κάποια παράξενη σύνδεση με την υπόθεση, κι αφού καταφέρει να βρει το πρωτότυπο, θα προσπαθήσει να σπάσει τη φονική “κατάρα” της.

Με άλλα λόγια, μία ιστορία που καταφέρνει να διατηρήσει τη γοητεία των παλιών ταινιών τρόμου (Όπως του John Carpenter) και να κάνει τον τρόμο να φωλιάσει για ακόμη μία φορά μέσα σας.

Η Μουσική γράφτηκε από τον Στάθη Τσασάκο, και τα γραφικά, επίσης από το χεράκι του ίδιου, χρησιμοποιώντας γραφίδα και παραδοσιακά animation cels για τις πιο ρεαλιστικές εικόνες.

Τα λόγια είναι περιττά… Ακολουθούν στιγμιότυπα…

Πως παίζεται; Τι περιμένουμε να δούμε;

Το παιχνίδι έχει ένα πρωτότυπο gameplay, καθώς οι πίστες σχετίζονται με τον παίκτη να χειρίζεται ένα παιδάκι και να προσπαθεί να βρει τον απαιτούμενο αριθμό ζαχαρωτών ανά πίστα, ενώ έχει συνεχώς τον νου του για τον “Γλυκαντζή” (Sweet Treats Man) και να παραμένει κρυμμένος. Όλα είναι διασκεδαστικά και καλά μέχρι να αρχίσει η μπαλάντα του (Pop Goes The Weasel) και να αρχίσει να περπατάει κοντά σου… Τότε κάθε σου βήμα, με κρύο ιδρώτα να τρέχει στον σβέρκο σου, μπορεί να είναι το τελευταίο σου πριν σε πιάσει… Παράνοια σε πιάνει καθώς προσπαθείς να γλυτώσεις και να κρυφτείς πριν σου χιμήξει και η καρδιά σου αγωνιά για το αν θα καταφέρεις να ολοκληρώσεις τη πίστα ζωντανός!

Παράλληλα, υπάρχει μία σωρός από κρυμμένα μηνύματα σε κώδικες Α1Ζ24 και Morse που φανερώνουν μία σειρά οδηγιών γραμμένα από τις φυλακισμένες ψυχές, που περιμένουν κάποιος να τις σώσει, και μόνο εσύ μπορείς να εξερευνήσεις τα μυστικά της απαγορευμένης κασέτας, και να σπάσεις τη κατάρα της.

Το παιχνίδι είναι ιδανικό αν σου αρέσει η Retro αισθητική, το λεγόμενο Analog Horror, οι ιστορίες τρόμου που αφήνουν χώρο για θεωρίες και αναπάντητα ερωτήματα, και το να λύνεις γρίφους σαν σε Escape Room!

 

 

 

Τι προσδοκά ο δημιουργός από το Videogame;
Προς τι η συμμετοχή στο GBJAM 10;
Γιατί το συγκεκριμένο παιχνίδι δέχεται δωρεές;

Mε το Kolor-Blockz! που εμφανίστηκε τον περασμένο Απρίλιο μετά την επιτυχία του στο να πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Big Indie Pitch 2022, να είναι η βασική του παραγωγή σε videogame, και έχει κατορθώσει να εξελιχθεί απίστευτα – μη το ματιάσουμε -, χρειάζεται υποστήριξη.
Η συμμετοχή του στον διαγωνισμό GBJAM 10, ξεκίνησε ως ένα μικρό διάλειμμα από το Kolor-Blockz!, και ως μία καλή ευκαιρία να αναστήσει μία παλιά ιδέα – “Η ιδέα μίας παραγωγής γύρω από τη θεματολογία Τρόμου, υπήρχε στο νου μου από το 2018, και κυριολεκτικά, πέρασε αρκετές αλλαγές μέχρι να γίνει το “The Sweet Treats Man!” και να πω “… αυτό είναι!” “, όπως μας απάντησε ο ίδιος.
Εν τέλει, το “The Sweet Treats Man!” έλαβε μια τεράστια και θετική ανταπόκριση ήδη από το πρώτο 12ωρο στο Itch.io και κατάφερε να μπει στα New & Popular του Itch.io.

Αν και είναι δωρεάν, θα ήταν πολύ ευγενικό, αν γινόντουσαν και μερικές δωρεές κατά την λήψη του παιχνιδιού, για υποστήριξη προς τον ίδιο τον δημιουργό, καθώς το Indie Game Development είναι ζόρικη δουλειά για έναν 20χρονο, και παρ’ όλα αυτά ο συγκεκριμένος νεαρός την κάνει με μεράκι. Τυχόν χρήματα που θα μαζευτούν, θα επενδυθούν στο Kolor-Blockz! και τη βελτίωσή του καθώς είναι το σημαντικότερο, ως τώρα project για τον Στάθη.
Σχετική φόρμα για δωρεές ανοίγει προαιρετικά κατά τη λήψη του παιχνιδιού, και υπάρχουν και οι εξής ανταμοιβές:

 

Που μπορώ να βρω το παιχνίδι;
Είναι διαθέσιμο;
Όντας Παιχνίδι Τρόμου, υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να έχουν υπόψη τους τυχόν Υποψήφιοι Παίκτες με Προβλήματα Υγείας;

Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο κι ολοκληρωμένο στο Itch.io (Μόνο για χρήστες των Windows) και μπορείτε να το κατεβάσετε στον παρακάτω σύνδεσμο!

The Sweet Treats Man! – Gameboy Analog Horror by StathisTsasakos (itch.io)

(Το παιχνίδι θα παραμείνει δωρεάν ως τις 16/10, μετά θα κοστίζει 6 ευρώ, με ελάχιστη αποδεκτή τιμή 3 ευρώ.)

Αν και υπάρχει προειδοποίηση κατά το άνοιγμα του παιχνιδιού στον υπολογιστή, επισημαίνουμε κι εδώ πως το παιχνίδι περιέχει jumpscares (ξαφνικός-αιφνίδιος τρόμος), δυνατούς ήχους, εναλλασσόμενα φώτα και χρώματα, και εικόνες που μερικοί θεατές ίσως βρουν άβολες.

Καλή Διασκέδαση!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.