Μετά την τραγωδία των Τεμπών, η οποία ανέδειξε με τον πιο οδυνηρό τρόπο τις θανατηφόρες συνέπειες της κρατικής αδιαφορίας και των αποσαθρωμένων μηχανισμών ελέγχου, ένα νέο περιστατικό – στη Βούλα- έρχεται να υπενθυμίσει πως, παρά τις εξαγγελίες, τίποτα δεν έχει ουσιαστικά αλλάξει.
Η καταγγελία της ΔΑΣ ΟΑΣΑ αναδεικνύει ένα σοκαριστικό γεγονός: η 55χρονη οδηγός του λεωφορείου που την Παρασκευή 4 Ιουλίου κατέληξε να συγκρουστεί με έτερο όχημα του ΟΑΣΑ στη λεωφόρο Καραμανλή είχε ήδη εργαστεί 47 ώρες σε μόλις τέσσερις ημέρες – εκ των οποίων οι 32 σε δύο εξαντλητικές 16ωρες βάρδιες!

Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει η συνδικαλιστική παράταξη ΔΑΣ στον ΟΑΣΑ, η οδηγός του λεωφορείου που προκάλεσε τη σύγκρουση εργαζόταν με ωράρια που υπερβαίνουν κατά πολύ τα όρια της αντοχής – και της κοινής λογικής.
Συγκεκριμένα, την 1η Ιουλίου, εργάστηκε επί 16 συνεχόμενες ώρες. Τις επόμενες δύο ημέρες συνέχισε με βάρδιες 7 και 8 ωρών αντίστοιχα. Και τη μοιραία ημέρα, η βάρδιά της άρχιζε στις 8 το πρωί και προβλεπόταν να διαρκέσει έως τις 11 το βράδυ.
Το αποτέλεσμα ήταν 47 τραυματίες, εκ των οποίων οι 13 παραμένουν νοσηλευόμενοι σε νοσοκομεία της Αττικής. Συνολικά 41 άτομα κατέφθασαν – μόνο στο Ασκληπιείο Βούλας – για να λάβουν ιατρική φροντίδα.
Η οδηγός, που νοσηλεύεται σοβαρά τραυματισμένη και φρουρούμενη, φέρεται να υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο, πιθανότατα λόγω εξάντλησης, με αποτέλεσμα να προσκρούσει με το όχημά της στο προπορευόμενο λεωφορείο, προκαλώντας σφοδρή σύγκρουση. Η σύγκρουση σημειώθηκε σε ώρα αιχμής και σε λεωφόρο υψηλής κυκλοφορίας, ενώ τα δύο οχήματα ήταν γεμάτα επιβάτες, ανάμεσά τους και παιδιά που κατευθύνονταν προς την παραλία.
πηγή topontiki.gr